INSTANTIES EN BEDRIJVEN
Als het voor uw instantie
of bedrijf van belang is klanten (hulpvragers, cliënten of
patiënten) zorgvuldig en doelgericht te informeren, verwijzen, te
plaatsen, begeleiden en /of te volgen, is methode Nuldelijn voor
u een effectief instrument. U kunt dit proces ook uitbesteden aan
Nuldelijn.
Methode Nuldelijn is een
volledig geautomatiseerde 'tool' om mensen en processen te begeleiden
en te volgen. Aan de inhoud van deze software ligt een bijzondere
visie ten grondslag (zie visie).
Methode Nuldelijn is
ontwikkeld met als doel:
de kans op een onjuiste
verwijzing of plaatsing van de klant aanzienlijk te verkleinen;
tijdig te signaleren of een
verwijzing of plaatsing succes oplevert, zowel voor u als in de
beleving van de klant;
op deze wijze een optimale prijs-kwaliteitverhouding te
realiseren.
Gemeenten, zorgkantoren,
zorgverzekeraars en andere instanties die streven naar effectieve inzet
van middelen op grond van geleverde kwaliteit, kunnen methode Nuldelijn
ook als (meet)instrument gebruiken. De methode is bijvoorbeeld
heel geschikt als instrument ter ondersteuning van de uitvoering van de
WMO (frontoffice- en
backoffice-activiteiten ), maar kan ook worden gebruikt door
sociale diensten om klanten te begeleiden, te volgen en te
evalueren. Zie methode.
Terug naar
home
|